הובלות ג'רי

מעבר דירה – אל תצאו פרייארים

מעבר דירה – אל תצאו פרייאריםברור לכולם שמעבר דירה זאת אחת התקופות הלחוצות והעמוסות אצל כל בן אדם כמעט, מדובר בהמון בירוקרטיה שצריך לסדר ובמקביל להתחיל לדבר עם אנשי מקצוע שונים וכל הזמן לארוז ולסדר את כל החפצים בדירה – לכן ישנם בעלי מקצוע רבים שנוטים לנצל את המצב ופשוט לעשוק את האנשים ולהוציא מהם יותר מבדרך כלל.

באו ניקח לדוגמא את אנשי המקצוע שעוסקים בכל הנושא של אריזת דירה או הובלות או אפילו פינוי דירה שהם יודעים שלעיתים אנשים אשר מגיעים אליהם יותר לחוצים מאנשים רגילים כי אפילו זמן לארוז את הדירה אין להם כל כך ולכן הם ידעו שהלקוח שבה אליהם צריך את השירות בדחיפות וינסו ככל האפשר לעשות רווח גדול יותר – לכן אל תיפלו בפח תבדקו את מחירי השוק עוד לפני הפנייה אל בעלי העסק, אחרת אתם תסתבכו עם המחירים ובסופו של דבר תפסידו כסף בגלל חוסר ערנות וחוסר ידע בנושא.

הדרך היחידה שתוכלו למנוע את זה שלא תיפלו בפח זה לדעת לפני שאתם רוכשים כל מוצר או רוכשים כל שירות את טווח המחירים הריאלים שאמורים לדרוש ממכם. אם אתם הולכים לשכור שרותי אריזה אז מחובתכם לדעת כמה אמורים לדרוש ממכם על שירות זה, אם אתם מבררים מחירים של ריהוט או מוצרים כאלה ואחרים תבדקו במספר חנויות היכן ניתן להשיג את המוצר במחיר המופחת ביותר – אומנם זה מבזבז זמן יקר אבל יחסוך לכם כסף רב. האמת שלכל הדברים האלה אין צורך לחפש מורה פרטי וזה מספיק להיות ערניים.