הובלות ג'רי

אודות ג'רי הובלות

אודות ג'רי הובלותחברת "ג'רי הובלות" העוסקת במתן שירות למגוון רחב של לקוחות אשר צריכים הובלות דירה או להשתמש בשירותי ההובלות. החברה קיימת כעשרים שנה בשוק ההובלות, כאשר אחסון דירה זהו התחום  העיקרי בו החברה מתמחת. כמו כן, לחברה ישנם גם מחסנים להשכרה אשר משמשים את האנשים שברצונם לאחסן דברים מסויימים.
בחברה עובדים עשרות עובדים מיומנים ומקצועיים, אשר במשך שנים צברו את הניסיון והידע הדרוש על מנת לאפשר ללקוח לקבל בדיוק את מה שרצה לפי הציפיות. יש לנו רבים טובים עם מצברים וכל מה שצריך כדי למנוע תקלות.
חזון החברה הוא לעניק ללקוח את החוויה הכי טובה שיכולה להיות עבור תהליך לא פשוט כמו מעבר דירה, תוך  ההתמקדות הן באיכות השירות והן באיכות ההובלה עצמה.

אחסון תכולת בית זהו תהליך מורכב כאשר בסופו של דבר התכולה אמורה להגיע ליעדה החדש באותו מצב בהתחלה.
בחברת "ג'רי הובלות" לא מתפשרים על איכות ההובלה והאחסון של התכולה. לחברה מגוון כלי תחבורה מותאמים להובלות סוגים שונים של תכולה. בנוסף, לחברה ארזים ומכולות מן הזוג האיכותי ביותר, הכל על מנת להביא ולשמור על התכולה בביטחון עבור בעלי הבית.אנו לא מטפלים בכל דבר כגון אחזקת בריכות שחיה אלה רק מה שבתחום השירותים שלנו.

"גרי הובלות" מלווה את הלקוח לאורך כל תהליך מעבר הדירה ומספקת את כל השירותים הנדרשים לכך: שירותי אריזה, שירותי אחסנה, שירותי הובלה ולבסוף גם שירות של סידור בית הלקוח החדש.
כל שנותר הוא לאחל שכל התליך יעבור בהצלחה ללא דופי.