הובלות ג'רי

אריזה והובלה כדי שלא יהיו לנו דאגות

אריזה והובלה כדי שלא יהיו לנו דאגותהרבה פעמים בזמן מעבר דירה ובמיוחד בזמן האריזה אנחנו נתקלים בשאלות כביכול פשוטות לפתרון, אך בכל זאת לפעמים מסבכות את המצב. שאלות אלו יכולות להפוך את סדר הדברים על פיהם ולהרוס את המעבר. בואו נראה מה אפשר לעשות על מנת לפתור את השאלות הללו מבלי להיכנס לצרות.
ישנם כמה דברים חשובים לדסקס עליהם, כאשר הראשון שבהם הוא משקלם של הדברים שאותם אתם אורזים בעצמכם. במבט ראשון אנו חושבים שדברים כבדים יטולטלו פחות בזמן המעבר, או מצד שני אם נדחס הרבה דברים בתוך קרטון לא יקרה להם כלום, הרי קרטונים הם עבים ונראים עמידים. אבל המצב הוא לא כל כך פשוט – יש לשים לב למשקל החפצים כאשר אתם אורזים אותם לקאת הובלות דירות, הובלות קטנות, משרדים, ציוד ורהיטים.
תוכלו להגיד, אבל הקרטון נראה כל כך חזק מה כבר יכול לקרות ? הוא אכן חזק אך אם נמלא אותו בלי להתחשב במשקל הוא יוכל להיפתח או להיקרע בזמן המעבר. ואם זה יקרה הדברים בתוך הקרטון יכולים להיפגע. אז הפתרון הוא : לסגור היטב את הקרטון, חפצים הממלאים את הקרטון לא יעברו את גובה הקרטון וכך נוכל למנוע את קריעת הקרטון. כאשר מבצעים את מעבר הקרטון חשוב להעמידו כך שלא יוכל לזוז ובכך תמנעו שבירה של חפצים הנמצאים בתוך הקרטון.
אחד הדוגמאות לחפץ כבד הוא ספרים – ספרים לא יוכלו להישבר אך אם נמלא קרטון שלם של ספרים, במיוחד אם זהו קרטון גדול – גובר הסיכוי שבעת המעבר הקרטון יקרע מרוב העומס ובמקום לקבל קרטון ארוז עם ספרים נקבל ספרים בתפזורת.
לעומת הדוגמה הכבדה של ספרים דיסקים הם חפץ קל הרבה יותר אך גם שביר הרבה יותר, לכן אם האריזה תהיה מרושלת יגבר הסיכוי שבתוך הקרטון נקבל כמה דיסקים שבורים.
עניין חשוב לא פחות הוא אריזתם של חפצי ילדיכם. בזמן האריזה תצטרכו להחליט אילו מן הצעצועים תארזו במרוכז ואילו תיקחו איתכם ברכב על מנת שילד יוכל לשחק עם צעצועים שלו עד אשר תפרקו את כל שאר הדברים אותם לקחתם איתכם. כמובן שאין לשכוח לקחת בנפרד חלק מחפצי היום יום של הילדים, במיוחד תינוקות כמו חיתולים, מוצצים, אוכל לתינוקות, בקבוקים וכולי.
העברת דירה שאלה מטרידה נוספת היא חיות המחמד שלכם. מה לעשות ואיך לעשות על מנת לא לגרום גם להם טראומה. אם מדובר בציפורים או דגים אשר חיים בכלוב או אקוואריום אנו מעבירים אותם יחד עם ה"בית" שלהם. אבל אם מדובר בחיה גדולה יותר כמו כלב או חתול ? צריך להתייחס אליהם כאל ילדים, תזכרו להשאיר להם אוכל וצעצועים לפני שאתם אורזים את הרוב בקרטון. כך הם יוכלו להיות עסוקים בזמן פריקת החפצים ולא יישארו רעבים, הרי שפריקת החפצים בדרך כלל לוקחת יותר מיום אחד וחשוב שכולם יוכלו להמשיך בשגרה היומית, אולי מצומצמת אך בלי חוסר של דברים חשובים